Door Ismail Ilhan, fractielid op 26 mei 2021

Stem voor een ANWB Verkeersplein voor Het Kompas in Beverwijk

De PvdA Beverwijk-Wijk aan Zee vindt dat kinderen veilig aan het verkeer moeten kunnen deelnemen. Kinderen zijn kwetsbaar in het verkeer en moeten daarvoor nog veel leren. AWB heeft een actie gestart onder de naam “Een ANWB Verkeersplein in iedere provincie”. Het ANWB verkeersplein heeft als voornaamste doel kinderen van groep 1 t/m 8 de ruimte te geven om in een veilige omgeving ervaring op te doen met verschillende verkeerssituaties.

Wij steunen de Beverwijkse basisschool Het Kompas in hun doel een verkeersplein van ANWB te krijgen.

Op de website van ANWB kan je je stem uitbrengen het Het Kompas steunen om te helpen winnen voor een van de 12 verkeerspleinen. Je dient voor 10 juni je stem uit te brengen. Kijk voor meer informatie en voor je stem uit te brengen op de website van ANWB.

Ismail Ilhan, fractielid

Ismail is o.a. woordvoerder voor: huisvesting   “Zorgen voor meer huur- en koopwoningen in alle wijken voor alle inkomens in Beverwijk/Wijk aan Zee”. De wijken Broekpolder en Beverwijk Oost kunnen extra op zijn steun rekenen. [email protected], t. 06-53985257

Meer over Ismail Ilhan, fractielid